Bison 80 jaar
Bison blaast dit jaar 80 kaarsen uit. Het merk, dat al sinds 1938 bestaat, heeft een hele geschiedenis van innovatie achter de rug en is vastberaden om die lijn ook in de toekomst door te trekken. Marketing manager Steven Fitsch: “We blijven innoveren op productniveau, maar ook op marketingniveau. We zijn een merk dat midden in de samenleving staat: we leggen onze oren voortdurend te luisteren bij de gebruikers van onze producten, zodat we steeds nieuwe problemen voor hen kunnen oplossen. We gaan steeds voor een goede samenwerking en blijven bouwen aan een mooi merk. We zijn al een groot merk in Nederland en ook in België merken steeds meer mensen dat we gewoon doen wat we beloven."
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.