19 wielerseizoenen aan de top
19 wielerseizoenen aan de top 19e seizoen als wielersponsor voor Quick-Step Quick-Step is aan zijn 19e seizoen als wielersponsor begonnen. Daarbij heeft de laminaatfabrikant zijn campagne uitgebreid, waarin de vergelijking gemaakt wordt tussen 's werelds beste renners en de kwaliteitsvloeren van Quick-Step. Nadat de campagne vorig jaar uitpakte met Tom Boonen, Niki Terpstra, Marcel Kittel, Tony Martin en Zdenek Stybar, worden dit jaar vier nieuwe renners aan toegevoegd: Fernando Gaviria, Daniel Martin, Julian Alaphilippe en David de la Cruz. Zij worden enerzijds geportretteerd op de weg en in een binnenruimte met een Quick-Stepvloer volgens hun karakter en hun field of expertise. Zo staat Tom Boonen met zijn rechterbeen op de kasseien in Parijs-Roubaix, om met zijn linkerbeen op een vloer van Quick-Step te staan. “Zowel het merk Quick-Step als het profwielrennersteam zijn gefocust op topresultaten”, zegt Paul De Cock, directeur van UNILIN, afdeling vloeren. “De betekenis ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.