Bostik in Tour de France

Maximale zichtbaarheid tijdens de koers

Bostik zal tijdens de Tour de France opnieuw te zien zijn als officiële partner van de wielerwedstrijd. Sinds 2015 is Bostik al verbonden aan de Tour – als official supplier – maar Bostik besliste om het contract uit te breiden naar een officieel partnership. Daardoor zal Bostik meer mogelijkheden krijgen inzake customer intimacy, promo-activiteiten én zichtbaarheid in de Tour.
Dat laatste is niet te onderschatten: de Tour is het op twee na grootste sportevenement ter wereld, elke zomer staan zo’n 12 miljoen toeschouwers langs de wegen van de rittenwedstrijd. Daarnaast wordt de Tour uitgezonden in meer dan 190 landen en genereert het 3,5 miljard televisiecontacten en 2,8 miljoen fans online.
De kenmerkende groene gekko van Bostik zal terug te vinden zijn op de weg, reclamewagens, op reclameborden langs de weg, op racefietsen, in de vertrek- en aankomstplaatsen, op badges, … daarmee kan Bostik rekenen op een enorme publiciteit.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Bostik: sterk in lijmen en lijmkitten

De bekendere lijmen van Zwaluw en Bostik zijn veelal gebaseerd op hybride technologie. Hybride producten zijn ontwikkeld om de eigenschappen van traditionele producten op basis van polyurethaan en silicone te combineren. Zo ontstaat de ideale mix van optimale verwerkingseigenschappen en uitmuntende mechanische kenmerken. Daarnaast zijn hybride lijmen blijvend elastisch en geschikt voor zowel binnen als buiten.

Afdichtingskitten: 5 vaak voorkomende problemen én oplossingen

Kwalitatieve afdichtingskitten zorgen niet alleen voor een professionele afwerking, maar houden gebouwen en constructies ook in topconditie. De juiste kit kiezen is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Er moet rekening gehouden worden met tal van factoren, gaande van het soort ondergrond over eventuele beweging tussen de verschillende bouwelementen tot de temperatuur en het vochtgehalte van de plek waarin de kit wordt aangebracht. In dit artikel schetsen we vijf mogelijke ‘probleemsituaties’ en we koppelen er meteen de juiste producten aan.

Domotex 2026 geeft vorm aan de toekomst

DOMOTEX 2026 brengt de internationale vloer- en interieurafwerkingsindustrie samen met toonaangevende bedrijven. De beurs belicht innovaties op het gebied van vloeren, wanden, plafonds en interieurafwerking.

Nederlandse tapijtenspecialist richt pijlen nu ook op Belgische markt

De Nederlandse tapijtenspecialist Volero zet dit najaar voet op Belgische bodem. Als online marktleider in Nederland staat Volero bekend om zijn ruime aanbod trendy en budgetvriendelijke tapijten en interieurtips van experten.

Print Magazine

Recente Editie
25 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine