Partnercontent

Hoe bereidt een grafisch bedrijf het best een exit-strategie voor?

De beste barometer voor klantentevredenheid is nog steeds ... de klant zelf. Dus organiseerden de nieuwe eigenaars van DSB Print, net na de overname, een klanten-enquête. Zo kwamen ze er snel achter dat, ondanks een 100%-tevredenheidsscore op kwaliteit, het zo goed als ontbreken van een MIS-systeem één van de dringendste verbeteringen was die het bedrijf nodig had. Bij het bedrijf uit Ganshoren werden offertes en calculaties namelijk nog steeds gemaakt op basis van prijslijsten. Dat geeft uiteraard weinig zicht op de productiekosten, laat staan de uiteindelijke winst.

Een administratieve workflow om dit alles te overzien en te beheren was meer dan nodig. En dan sloeg de crisis toe ...

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Geschreven door Dataline Multipress4 mei 2020
company corner

PM REGIE

TORHOUTSESTEENWEG 226 bus 6, ZEDELGEM 8210Meer info
Pmg learning
Print Magazine

Recente Editie
25 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine