Bouwunie lanceert De Warmste Aannemer
Bouwunie lanceert De Warmste Aannemer Herasdoek op werven steunt ontwikkelingsorganisatie Trias In de week van 18 tot en met 24 december strijkt Studio Brussel neer in Kortrijk voor ‘De Warmste Week’, een week waar iedereen zijn of haar warm hart toont voor duizenden goede doelen. Ook Bouwunie organiseert dit jaar een actie: De Warmste Aannemer. “Speciaal voor ‘De Warmste Week’ ontwierpen we een herasdoek voor op de werven van onze aannemers”, zegt gedelegeerd bestuurder Jean-Pierre Waeytens. “De opbrengst van de actie gaat naar Trias, een ontwikkelingsorganisatie die ondernemers in het buitenland ondersteunt met de groei en ontwikkeling van hun bedrijf.” Aannemers kunnen de herasdoeken gemakkelijk online bestellen en ophangen op hun werven. De kostprijs per stuk is 75 euro excl. btw. Bovenop de opbrengst zal Bouwunie nog een extra bijdrage storten. De totale opbrengst van de actie zal bekend worden gemaakt tijdens ‘De Warmste Week’.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.