Bostik in Tour de France
Bostik in Tour de France Maximale zichtbaarheid tijdens de koers Bostik zal tijdens de Tour de France opnieuw te zien zijn als officiële partner van de wielerwedstrijd. Sinds 2015 is Bostik al verbonden aan de Tour – als official supplier – maar Bostik besliste om het contract uit te breiden naar een officieel partnership. Daardoor zal Bostik meer mogelijkheden krijgen inzake customer intimacy, promo-activiteiten én zichtbaarheid in de Tour. Dat laatste is niet te onderschatten: de Tour is het op twee na grootste sportevenement ter wereld, elke zomer staan zo’n 12 miljoen toeschouwers langs de wegen van de rittenwedstrijd. Daarnaast wordt de Tour uitgezonden in meer dan 190 landen en genereert het 3,5 miljard televisiecontacten en 2,8 miljoen fans online. De kenmerkende groene gekko van Bostik zal terug te vinden zijn op de weg, reclamewagens, op reclameborden langs de weg, op racefietsen, in de vertrek- en aankomstplaatsen, op badges, … daarmee kan Bostik rekenen op een ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.