MEWA geeft realtime service met tablets
MEWA geeft realtime service met tablets Chauffeurs kunnen klanten nu sneller en persoonlijker bedienen MEWA Textil-Management levert bedrijfstextiel aan haar klanten in heel Europa: van poetsdoeken en beschermingsmiddelen tot hygiëne- en businesskleding. Bij de overhandiging en klantenzorg ter plaatse gebruiken de meer dan 600 servicechauffeurs van MEWA multifunctionele tablets. De servicechauffeurs kunnen via een touchscreen of toetsenbord klantengegevens opvragen, maar ook richtlijnen over bestellingen of teruggaves doorgeven. Antoine Menheere, directeur MEWA België: “De optimale planning en uitvoering van onze rittentrajecten wordt ondersteund door software. Daarnaast beschikken onze chauffeurs, dankzij de tablets, ter plaatse over alle noodzakelijke klantengegevens. Ook kunnen ze de klantendienst in de lokale vestigingen informeren over de wensen van de klant, waardoor orderaanpassingen quasi in realtime aangepakt worden.” De bedrijven die een chauffeur op zijn traject ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.